მიყვარხართ!


ანი და ნინი (დიშვილები)

ანი და ნინი (დიშვილები)

აი ამ პოსტის წერის დროს ისეთი ბედნიერი ვარ რომ….
გუშინ მთელ დღეს ტელეფონით ვესაუბრე ჩემ დას და მაშინ მივხვდი და გადავწყვიტე, რომ ხვალ ჩემი უსაყვარლესი ადამიანები მოვინახულო რომლებიც ძალიაან ძალიაააააან მომენატრნენ, ისე ძალიან რომ გასაკვირია და ხან ტირილიც მინდება კი. ბავშვები მიყვარს და განსაკუთრებით ჩემი ოჯახისწევრი დიშვილები (ანი და ნინი) და ძმიშვილი (ნუცი)… სულ გოგოები რომ არიააან, ღმერთმა გამრავლოთ… აი რა კარგია რაღაცას რომ აჩუქებ და გაუხარდება, ან რომ გენატრება და მოინახულებ, წახვალ და ჩაეხუთები მთელი გულით… სხვათაშორის დადგენილია რომ ადამიანს სიცოცხლის 15 წელი ემატება თუ ხშირად ჩაეხუტება თავის საყვარელ ადამიანს. არ ვიცი ცხოვრებაში ვინმე ისე ძალიან თუ შემიყვარდება როგორც ჩემი ოჯახის პატარა ბინადრები. ყოველი დღე იმით თენდებოდა როგორ გამებედნიერებინა ჩემი პატარა ცქნაპები, ჩემებურად ვცდილობდი კიდეც მაგრამ რაც საცხოვრებლად მოშორებით გადავიდნენ ეხლა ძალიან მიჭირს მათ გარეშე… მაგრამ დღეს ბედნიერი ვარ რომ ხვალ უფრო ბედნიერი ვიქნები მათთან ურთიერთობით… რა მაგარია გულში ჩავიხუტებ და… შემიკვეთეს, რომ მულტფილმები ჩავუწერო დისკზე, რა არის ისე ბავშვი პატარა რაღაც კი კმარა მისთვის ბედნიერებისთვის… მე კი ყველანაირად მინდა რომ მათ ბედნიერი მომავალი შევუქმნა, ისინი იყვნენ ბედნიერად და რაც მთავარია ჯანმრთელად…

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in საკითხავი and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to მიყვარხართ!

  1. glamorous says:

    genacvalet :*

  2. Chiamaria says:

    რამხელა სითბოა❤
    მეც ალბათ ასე გაგიჟებით მეყვარება ჩემი ძმის შვილები… <№ უკვე წარმომიდგენია რომ ძალიან კარგი მამიდა ვიქნები

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

