ჩემი “очки”


არასდროს მიყვარდა სათვალიანი ტიპები, ამის გამო ბავშვობიდან სათვალე არ მკეთებია ამიტომ დღეს დაჟინებული მოთხოვნით და მხედველობის გამოსწორების იმედით შევიძინე “очки”… როდესაც 10 მეტრის დაშორებით მდგომი მეგობარი, კლასელი ან უბრალოდ ვინმე ნაცნობი გიღიმის და შენ ვერ ხედავ მას, რომ მიესალმო და მისალმების ნაცვლად ზურგს შეაქცევ და გზას აგრძელებ ან, თუნდაც გეძახიან ეზოდან და “ნეტა ვინ არის” თვალებით შესცქერი ამიტომ მირჩევნია სათვალე მეკეთოს. 3 დღის უკან ანი მეძახდა ეზოდან და რომ გადავხედე მომავალი მისი მული მეგონა, რომლებიც კიტრი და პამიდორივით განსხვავდებიან ერთმანეთისგან, მაგრამ… დღეს მთელი ქვეყანა ჩემი მგონია, 10 მეტრში კი არა ერთ კილომეტრში ვხედავ და ბავშვივით მიხარია, ამიტომაც ვწერ : ))) ჩემს ფოტოებს სათვალით შემდეგში “დავთაგავ” მანამდე ჩემი “очки”

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to ჩემი “очки”

  1. Anonymous says:

    აქედან შურიკის სათვალეს ჰგავს და ისე, სათვალიანი ფოტო ხომ არ დაგედო?

  2. ადო says:

    კი დავდებ მაგრამ, ჯერ მე შევეჩვევი, შემდეგ თქვენ შეგაჩვევთ!

  3. fsiQe says:

    me maqvs unomro saTvale :d dzalian miyvars, vfiqrob uxdebat satvale adamianebs. bavshvobidan mindoda satvale damchirveboda da verc mshoblebi movatyue, verc eqimi mcdelobebis miuxedavad😀
    mokled, ra mosalocia albat shentvis, magram gilocav

    • ადო says:

      მადლობა, ამ დღეებში ისე შევეჩვიე მეც ძალიან შემიყვარდა და მოლოცვა მიღებულია

  4. tokko says:

    mec zustad shen dgeshi var magram me albat sadgac 5 6 metris radiusze😀 da dges egrewodebuli ochki unda gaviketo da ra monstroba gamova arvici😀

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

