პურ-მაიონეზ-კეჩუპ დოგი



ალო, გისმენთ…
ადოო? ადოს ძინავს, რა გადავცე?
2 საათზე დიდუბის მეტროში მოვიდეს მცხეთაში გვინდა წასვლა…

……………………………………….
ნახევარი საათით ადრე მომიწია მისვლა. ერთად ვაცეცებდით თვალებს მე და ბილაინის ოპერატორი, მე ჩემს მეგობრებს ვეძებდი, ის კლიენტებს. მცხეთაში ჩასულებს სწრაფად შემოვირბინეთ სვეტიცხოველი, სადაც მცირე ფოტოსესია მოვაწყვეთ… შემდეგ დედათა მონასტერი (უსაყვარლესი ადგილი, სადაც სულიერ სიმშვიდეს ვგრძნობ მამა გაბრიელის საფლავთან მისვლის დროს). შიომღვიმეს ეკლესიაში წასვლის სურვილი ტაქსის მძღოლმა გადაგვაფიქრებინა, რეკორდული თანხის დასახელების გამო. ამასობაში კუჭმაც შეგვახსენა თავი, სად იყო და სად არა, სათონე, მარკეტი და ბოსტნეულის მაღაზიაც გამოჩნდა. მივვარდით დამშეულები და თითქმის ისედაც მცირე პროდუქტით მომარაგებული მაღაზიები დავაცარიელეთ. განსაკუთრებით გემრიელი ყოფილა, ცხელი პური მაიონეზით და კეტჩუპით. პურ-მაიონეზ-კეჩუპ დოგით რომ დავიკმაყოფილეთ შიმშილის გრძნობა მცხეთის პარკში “ბომჟ ტუსოვკა” გავმართეთ და ნარჩენები (მარილი, პური,მაიონეზი, კეტჩუპი,კიტრი…) მცხეთელ ძმა ბომჟებს დავუტოვეთ, მაგრამ დარწმუნებული ვარ დღესაც იქ დევს სადაც დავტოვეთ, ბომჟიც კი არ იკადრებდა პურ-მაიონეზ-კეჩუპ დოგს, რადგან მეორე დღეს არასასურველი შედეგი მოჰყვა დოგის ჭამას… მაიონეზით დასვრილები შემთხვევით ტაქსში აღმოვჩნდით და თბილისში ჩამოსულებს მძღოლმა შემდეგი weekend-ის თვის თავი დაიპატიჟა, სოფოს თვალი გააყოლა, ჩაუკრა და დაგვემშვიდობა…

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to პურ-მაიონეზ-კეჩუპ დოგი

  1. გვანცა says:

    gadareuloooooo :D:D:D

  2. sunwaited says:

    მიყვარს ასეთი გასვლით “სხოდკები” და მაიონეზი : )))

  3. auh ludi mominda :(((((

    • ადო says:

      მე შემჯავრდა ყველაფერი რაც ამ დღეს ჩავისხი, ჩავიყორე :დ😦

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

