მულწიკომანია


დღეს მთელი დღე მულწიკებს ვუყურებ. მიყვარს! ანიმაციას დიდი გავლენა აქვს ჩემს ცხოვრებაზე, რაც ბავშვობაში გამოვტოვე ახლა ვინაზღაურებ და მიუხედავად ასაკისა, მაინც ვხარხარებ 3 წლის ბავშვზე გათვლილ მულტფილმზე. თითქმის, რაც ოდესმე მულწიკი გამოსულა ყველა მაქვს ნაყურები, ნარუტო-სირობების გარდა. ამ ბოლო დროს მფრინავი სახლი მომეწონა ძალიან. რატატუის შემიძლია დღეში 4 ჯერ ვუყურო, მაგ მულტფილმის შემდეგ შემიყვარდა ზაზუნა. რატატუის ნახვა და ზღვის გოჭის ყიდვა 2 საათში მოგვარდა. ვაცხოვრე ჩემთან 10 დღე და მეთერთმეტე დილით ამოყირავებული დამხვდა უბედური. სხვათაშორის ანა ფერიებზეც მაყურებინებს ხოლმე, მაგრამ ანა კი არა ჩემი დიშვილების ხელში კონკია, მზეთუნახავები სულ ზეპირად მახსოვს. აუუუუუუ გრენდაიზერ წინ :დ რუსთავი2-ზე გადიოდა და სკოლაში წასვლის წინ ვუყურებდი, არც ერთ სერიას არ “ვმაზავდი” ძალიან მიყვარდა… საერთოდ უყურებთ ვინმე მულტფილმებს თუ მხოლოდ მე ვარ დარჩენილი ბავშვობაში? “ტომი-ჯერი” და “ნუ პაგაძი” მომენატრა ძალიან, მაგრამ დღეს ახალ, მოკლემეტრაჟიან, ვანკუვერის კინო სკოლის სადიპლომო ნამუშევრებს გავეცანი და ვიხალისე მშვენივრად. აი ისინიც ♥ Vancouver Film Presents

დიდ გამყინვარებაში რკოს რომ დასდევს ისეთია, მაგრამ განსხვავება აქ იხვი და პურია

პროტეზით (კბილების) გადარჩენა

წითელი წკაპუნები მიყიდე პაპიიიიიი

ოდესღაც მეც დავამტვრევ ესე

ბოროტი ჭიამაია

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to მულწიკომანია

  1. გვანცა says:

    adooooooo mec xshirad vuyureb multfilmebs ar vmazav xolme :D:D:D

  2. me ♥ multfilmebiii Zalian!! ♥♥♥♥

  3. ani says:

    მეც სუ დამცინიან ხოლმე მულწიკებს რო ვუყურებ. “წვიმად გადავიქცევი” მომწონს მე ყველაზე მეტაად <3<3<3<3

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

