მიმიღეთ როგორიც ვარ!


დღეს, მე და ჩემმა სტილისტმა ჩემ თმაზე ექსპერიმენტები ჩავატარეთ. ყოველ თვე ახალ-ახალი თმის ტარება მიყვარს. როდესაც თმა კარგად მაქვს და მომწონს, განსაკუთრებით დილით როცა ვიღვიძებ, მთელი დღე კარგ ხასიათზე ვარ. არავის არ მოსწონს, ყველა შენიშვნას მაძლევს, მე კი ერთ ყურში შევუშვებ და მეორეში გამოვუშვებ, რაც მთავარია მე მომწონს, ასევე ის ადამიანი მიყვარს ვისაც მოეწონება და უაზრო რეპლიკას არ წამოისვრის. განსაკუთრებით ჩემი ძმის და რძლის აზრი და ტრადიციულობა მკიდია ერთ ადგილას. პირველად ტატუს გაკეთებას მოჰყვა ლაყბობა, შემდეგ ჩაცმულობას, ახლა კი თმას… ნელ-ნელა ოჯახი იმ აზრისკენ მიმყავს, რომ თავისუფალი ვარ და იმას გავაკეთებ, რაც მე მომესურვება. ასე რომ, ჩემს მიმართ კრიტიკულო, ჩემო უსაყვარლესო ადამიანებო, მეტი სითბო, ნაკლები კრიტიკა და ის როგორიც ვარ, რა აზრიც მაქვს ამ ცხოვრებაზე და ტრადიციებზე ისეთი მიმიღეთ, თუ არა, მაშინ ჩამცხეთ ურო, მეც დავისვენებ და თქვენც…

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in საკითხავი and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to მიმიღეთ როგორიც ვარ!

  1. ეეე გიხდებაა ^_^

  2. ანრი ბეილი says:

    ”ივანუშკა დურაჩოკ” კი არადა მომეწონა🙂

  3. ადო says:

    @ანრი ბეილი
    @Kate_AlukaЯD

    მიყვვვვვვვვვვარხართსავით!

  4. ანრი ბეილი says:

    ადო, მეილი ნახე რა

  5. ჰაჰა :)))) მაგარია კარგია ცვლილებები

  6. siyvarulovna says:

    ჰეჰ მაგრად გაქვს რა გინდა = )))

  7. Anonymous says:

    ჰა-ჰა, ესე იგი არ გკიდია …

  8. ადო says:

    ჰა ჰა და შეგეცი პირში, ნაბოზვარო… მალე დაგენძრევა შენი იპ მაქ რაც მთავარია

    • ადო says:

      ეს კომენტარი ინკოგნიტოს! (ბოდიში ყველას ბილწსიტყვაობისთვის)

  9. indievidi says:

    dzalian kargia. momwons shemarteba!

  10. islandglocke says:

    me dzalian momwons es pricho…tan dzalian gixdeba …kai tavis porma gaqvs😀😛

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

