ყველაზე კარგი ჩემს ცხოვრებაში


ეს ახალი ტეგ თამაშია სადაც ქეითმა დამტაგა, გამიხარდა და თავი დაფასებულად ვიგრძენი ცოტა არ იყოს გამიკვირდა და გამიხარდა კიდეც, რადგან ვიღაცას გავახსენდი… 20 წლის ვარ, არც ძალიან დიდი, რომ ყველაზე კარგის სტატუსი რაიმე მოვლენას მივანიჭო, ყოველდღიური პატარ-პატარა სიხარულები უფროა ჩემთვის კარგი. აქვე უნდა ითქვას ისიც, რომ განსაკუთრებულად კარგი ჩემს ცხოვრებაში არ ხდება. ძალიან ბუნდოვნად მამახსოვრდება წარსული, განსაკუთრებით ბუნდოვნად კარგი, უფრო მეტად ცუდის გახსენება შემიძლია, მაგრამ ამ პოსტს ნეგატიურად არ დავმუხტავ და გავიხსენებ კარგს ჩემს ცხოვრებაში. მაშ ასე:

♥ ყველაზე კარგი ჩემს ცხოვრებაში დედა, ჩემი და დიშვილები და ძმიშვილია, რომლებიც ყოველდღიურ ცხოვრებას მიხალისებენ, ღიმილით საუბრით ან მომავლის იმედით…

♥ მაშინ ყველაზე კარგი იყო, ეროვნული გამოცდებით უმაღლესში რომ ჩავაბარე და ისიც აკადემიური რომ ავიღე და ეხლა უსაქმური ვარ

♥ ჩემი ძმის დაქორწინება, როგორ გამოვტოვო, უკვე იმედ გაცრუებული ვიყავისანამ მანამ გაბედნიერდებოდა. უსაზღვროდ ბედნიერი ვიყავი მისი ჩვეული დაკრეჭილი სახით და მეორე იმით, რომ ახალი მსხვერპლი შემოემატა ჩემს ოჯახს რძლის სახით, რომელსაც სისხლს დღემდე ვუშრობ.

♥ ჰო, კიდევ მაშინაც ბედნიერი ვიყავი, როცა ზღვა დავინახე პირველად.

♥ უდარდელი ბავშვობა, არანაირი პრობლემა და ღამით იმაზე ფიქრი, ხვალ რომელი თამაში მეთამაშა.

♥ რატომღაც მთელი ცხრა წელია ყველაზე კარგი დღე ჩემს ცხოვრებაში 31 დეკემბერია, იმიტომ კი არა რომ ახალი წელი მოდის ან დავლევ, გავერთობი, არა, იმიტომ რომ ჩემ დიშვილებს უამრავ საჩუქარს დავახვედრებ 12 საათზე, გაუხარდებათ და თოვლისპაპის არსებობას დაიჯერებენ, მათი ბედნიერება კი ჩემ სიცოცხლედ მიღირს…

♥ ანის დაბადება და ჩემი ამაყი სახე 11 წლის ასაკში არ მავიწყდება, ვიფერებდი ვკაცობდი და მეამაყებოდა ბიძობა…

♥ ჩემი დის გულში ჩახუტება, ესეც ყველაზე კარგი, გამორჩეული და დასამახსოვრებელია, რადგან ეს ძალიან იშვიათად ხდება.

♥ ბლოღს, კომპიუტერს და დღემდე შემორჩენილ ვირტუალურ მეგობრებსაც ეკუთვნით აქ მოხსენიება, მათი გამოჩენის შემდეგ პაწე შეიცვალა აზროვნება და ცხოვრება.

სულ ეს იყო? ქეითის თქმის არ იყოს შეიძლება რომ დავწვე კიდევ ბევრი რამ გამახსენდეს, მაგრამ აღარ დავამატებ! რადგან ესენი გამახსენდა ე.ი სხვა არაფერია საჭირო.

წახალისებისთვის ვტაგავ:
სიყვარულოვნას
ბზუუკს
ლიტერატორს და
დი@ს

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to ყველაზე კარგი ჩემს ცხოვრებაში

  1. Di@ says:

    Wow! erti wamit shemovixede, da bolomde tsavikitxe. dzalian sayvareli postia! :*

  2. siyvarulovna says:

    ვაიმე ზღვის დანახვა მეც ისე გამიხარდაააააააააა

  3. კიდე ბევრი რამეები გაგხსენებია :((( მეც იმდენი გამახსენდა რომ დავწექი :((((
    მახსოვს ზღვა რომ დავინახე სიხარულისგან ვიტირე :))))) 8 წლის ვიყავი🙂 ახლა ვეღარ ვიტან ზღვას😀

  4. LiLaC says:

    mec momewona es posti ragac dzalian mosiyvarule bidza chanxar: ))

  5. islandglocke says:

    saintereso iyo…dzalian tbili sityvebit giweria da mixaria rom ase kargad xar yvelastan…ganmsakutrebit shens disshvilebtan….🙂

  6. Nin says:

    რა თბილი სიტყვებია… ალბათ, ძალიან კარგი ბიძა ხარ! : )))

    ძალიან მომწონს ეს ბლოგი!

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

