გატყავებული მულწიკის პერსონაჟები :(ჩონჩხები)


მართალია მულწიკები მიყვარს მაგრამ გატყავებულ Tweety bird-ს ან Donald Duck-საც სიამოვნებით ვუყურებ :დ

Tweety bird



Donald Duck


Goofy


Bugs Bunny


Felix


Coyote and the Roadrunner


Kate_AlukaЯD

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to გატყავებული მულწიკის პერსონაჟები :(ჩონჩხები)

  1. ეეეე რა მაგარიაააა ^_^

  2. ვაიმე რა გიჟი ხარ :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: ლოოოოოოოოოოოოოლ

  3. bzuuk says:

    me ar miyvars eseti mulwikebi

  4. Tweety ჩემი უსაყვარლესი პერსონაჟია და რატომ გაატყავეეე!!!!!!???!?!?!?!?!? რატომ?!?!?! ცუდოოო!!!!
    სხვა მხრიდან თუ შევხედოთ, საკმაოდ ორიგინალურია!!! :))))

    • ადო says:

      მე არ გამიტყავებია😦 ამერიკელმა მოქანდაკემ გაატყავა რომლის სახელი და გვარიც არ მახსოვს

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

