წაუმარაზმეთ


რამდენიმე დღის წინ ეგოისტმა დამტაგა ტეგ თამაშში რომელიც კნუტის წამოწყებაა. დიდად არ მიყვარს ეს ტეგ თამაშები, გასართობია მაგრამ მოსაწყენი რადგან ყველას ბლოგზე ერთი და იმავე იწერება. მაშ ასე ვიწყებ…
  • არ მაქვს მობილური ტელეფონი, არ მაქვს საათი, არ მიმაჩნია ჩემთვის საჭიროდ, მართალია ხშირად დანიშნულებისამებრ დამჭირვებია, მაგრამ მაინც არ მაქვს. არ მინდა!
  • ყოველთვის ვიცი ტანსაცმლის ამოჩემება, ამ ბოლო დროს ამოვიჩემე ტვიტის თეთრი მაისური და დახეული ადიდასის ტაპკები.
  • ვუსმენ მუსიკას რომლის ახსნაც ბანალური სიტყვებით მომიწევს🙂 ვუსმენ ყველანაირ ჟანრს რომელიც მომწონს
  • არ ვმუშაობ და ყოველთვის როდესაც სადმე მივდივარ, ჯიბიდან ხურდების ხმა ისმის, განსაკუთრებით ახლა რაც ქაღალდის ლარიანები რკინებად აქციეს.

  • ვმოძრაობ მეტროთი და ავტობუსით, იაფია
  • მავიწყდება ყველაფერი, ფილმების, სიმღერების, წიგნების სახელწოდება ასევე გვარები და სახელები მერევა ერთმანეთში. ალბათ ბევრს ვიცნობ და იმიტომ?
  • მიყვარს კომედიური ფილმები, ჯენიფერ ლოპესის მონაწილეობით, განსაკუთრებით ის ფილმი ქორწილების ორგანიზატორი რომ არის (ფილმის სათაური არ ვიცი და დამკიდეთ …-ით)
  • მაქვს ბებიას ნაჩუქარი ღრმა თეფში, როცა სახლში ვარ ყოველთვის იმ თეფშში ვჭამ გემრიელად.
  • და სულ ბოლოს საშინელი კრიტიკოსი ვარ, არაფერი და არავინ არ მომწონს, ყოველთვის რენდგენზე ვატარებ ყველას ჩემს გუნებაში🙂

ვთაგავ იმათ რომლელთა მარაზმიც მაინტერესებს🙂 … იიი ტაკ: მწვანე ვაშლიგვანცა გრინეთნო რევაზ

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to წაუმარაზმეთ

  1. და სულ ბოლოს საშინელი კრიტიკოსი ვარ არაფერი და არავინ არ მომწონს, ყოველთვის რენდგენზე ვატარებ ყველას ჩემს გუნებაში

    აწი ვიკითხავ ხოლმე მოდიხარ თუ არა ბლოგერების შეკრებებზე და თუ წამოხვალ – დავიმალები :)):))

  2. და სულ ბოლოს საშინელი კრიტიკოსი ვარ არაფერი და არავინ არ მომწონს, ყოველთვის რენდგენზე ვატარებ ყველას ჩემს გუნებაში

    აწი ვიკითხავ ხოლმე მოდიხარ თუ არა ბლოგერების შეკრებებზე და თუ წამოხვალ – დავიმალები :)):))

  3. okey says:

    ოოო მობილურის გარეშე როგორ ძლებ? :O

  4. okey says:

    ოოო მობილურის გარეშე როგორ ძლებ? :O

  5. zuzu says:

    ადო ესე რატო გამოფინე ყველაფერი?

  6. zuzu says:

    ადო ესე რატო გამოფინე ყველაფერი?

  7. admin says:

    @okey არ მყვარს😐 , არ მიყვარს ბანალური ფრაზები მობილურ ტელეფონზე საუბრისას🙂
    @zuzu წავუმარაზმე და იმიტომ, იმედია აინტერესებთ მკითხველებს “ასე რომ რაც ვარ ეს ვარ, ცუდი არ ვარ მგონი (c)კნუტი”

  8. admin says:

    @okey არ მყვარს😐 , არ მიყვარს ბანალური ფრაზები მობილურ ტელეფონზე საუბრისას🙂
    @zuzu წავუმარაზმე და იმიტომ, იმედია აინტერესებთ მკითხველებს “ასე რომ რაც ვარ ეს ვარ, ცუდი არ ვარ მგონი (c)კნუტი”

  9. Pingback: წაუმარაზმეთ.. « Revaz's Blog

  10. Pingback: წაუმარაზმეთ.. « Revaz's Blog

  11. lex tempus says:

    რას ერჩოდი ბლოგს?😦 მე შენი ვოდრპრესი უფრო მომწონდა…

  12. lex tempus says:

    რას ერჩოდი ბლოგს?😦 მე შენი ვოდრპრესი უფრო მომწონდა…

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

