ამოიცანი ბლოგერი ბავშვობის ფოტოზე


ამოიცანით ბლოგერები! ვინც ყველა ბლოგერს ამოიცნობს, მიიღებს საჩუქარს 🙂 ჩემს უსაყვარლეს ქვას რომელიც ცოტაოდენ ოქროსაც შეიცავს… წარმატებები ყველას
გამარჯვებულიაკნუტი, რომელმაც ყველაბლოგერისწორად ამოიცნო გილოცავ, კნუტ


1 green მარი

2 ადო

3 სიყვარულოვნა

4 მარი (sweet)

5 დიანიკო

6 ზურა (zur.ge)

7 ფსიქე (ნინი ოქროპირიძე კრუჩინსკი)

8 გაბო

9 ზურიუსი

10 ნიკოლო (მწვანე ვაშლი)

11 ირინა (ეგოისტი)

12 ჰექსე

13 კნუტი (მანჩო ხოხაშვილი)

14 ალუკარდი (ქეთი ნიქაბაძე)

15 გვანცა გრინი 

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in ჭორიკანა and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

70 Responses to ამოიცანი ბლოგერი ბავშვობის ფოტოზე

  1. mwvanevashli ამბობს:

    ჰეჰ, ბოლო ფოტოზე რომ ბავშვია, ეგ ვიცანი. ხომ გითხარი ეგ ფოტო ნანახი მაქვს–მეთქი

  2. mwvanevashli ამბობს:

    უი, მეთორმეტე ვიცანი. დავწერო?

  3. siyvarulovna ამბობს:

    11.irinaaaaaaaaaaa
    8. fb-ze myavs es adamiani 😀 da 3085jer mainc meqneba es surati nanaxi da mainc da mainc exla ver vixseneb 😀

  4. Mari ამბობს:

    1. მე
    2.შენ
    3.ნათია
    4.პაწუ
    5.დიანიკო
    6. დუდი
    7.ფსიქე
    8.ალბათ ნიკა
    9.ზურიუსი
    10.არ ვიცი
    11.არ ვიცი
    12.ჰექსე
    13.ვასასი
    14.ალუკარდი

  5. qilipa ამბობს:

    9 ზურიუსი… 12 – ჰექსე

    • qilipa ამბობს:

      დანარჩენები მაგრად მეცნობიან (ყველა არა), მაგრამ აზრზე არა ვარ :S

  6. niine ამბობს:

    მეცხრე ზურიუსია და მეთორმეტე ჰექსეს ჰგავს თვალებით დანარჩენი ვერ ამოვიცანი 🙂

  7. Kate_AlukaЯD ამბობს:

    ვაიმეეეე რა მაგარი პოსტია ადოოოო :D:D:D:D ზოგი ვიცანი მაგრამ მეშინია არ შევცდე და არ ვამბოობ 😀

  8. ანინა ამბობს:

    ამოვიცანი, რომ მე არც ერთი არ ვარ. ძაან კაი : )

  9. ნატოშა ამბობს:

    მე-4 სვითი მგონია.

  10. ნატოშა ამბობს:

    9. ზურიუსი
    12. ჰექსე
    14. უნაამარგა ა.კ.ა. მწარე.
    დანარჩენები არ ვიცი )))

  11. siyvarulovna ამბობს:

    5.dianiko
    7.fsiqe
    8. gabo 😀 mianc movdzebne es surati 😀 gadavatriale fb 😀
    10. nika?
    14. green mari?
    1. knuti?

  12. fsiQe ამბობს:

    პირველი ძლიან მეცნობა
    მესამე კნუტი მგონია
    მეოთხე ყველაზე მაგრი ტიპია :)))
    მეექვსე ძალიან ლამაზი ბავსვი, მაგრამ აზრზე ვერ მოვდივარ ვინ სეიძლება იყოს
    მეცხრე ზურიუსს გავს თვალებით
    მე12 ჰექსე
    და ბოლო ალუკარდი რა თქმა უნდა

  13. mwvanevashli ამბობს:

    10,12,13,14 ვიცი. დანარჩენი ჯერ ვერ :/

  14. siyvarulovna ამბობს:

    13. knuti
    9. qilipa

    6. es magari rojaa 😀 vinaa? 😀

  15. gabo ამბობს:

    4ეკუსი
    5დიანიკო
    7ფსიქე
    12 ჰექსე
    14ალუკარდი

  16. utvino ამბობს:

    მე–9 და მე–12 ვიცანი მხოლოდ
    ნუ მგონი მე–13ეც

  17. Zurriuss ამბობს:

    ჰოიმე! ტაქს…
    1. ვასასი
    2. ლეონსიოს ჰგავს. დაე, იყოს.
    3. დოდკა??? (არ ვარ დარწმუნებული)
    4. სვითიიი (შევჭამდიიი)
    5. ბუუუუუ (ალუკარდი)
    6. ზურ გე
    7. ფსიქეე
    8. გოჩა :))
    9. ჩემს თავს შემოვევლეეე
    10. მწვანე ვაშლი??? (თუ ეგ არის, ვხოხააავ)
    11.ეკუსიიი
    12. ჰექსე
    13. ბიჭი მეგონა… ალბათ გრინმარი. პაწუსთვის ზედმეტად თეთრია :))
    14. სიყვარულოვნა 🙂

    უმაგრესი პოსტია, ადო!!! :)))

  18. fsiQe ამბობს:

    მეოთხე გვანცაა? :ს

  19. knuti ამბობს:

    2.დიანა
    3. სიყვარულოვნა
    5.გრინმარი
    7.ფსიქე
    8.გაბო
    9.ზურიუსი
    10.ნიკოლო
    12.ჰექსე
    13.კნუტი
    14.ალუკარდი

  20. knuti ამბობს:

    ჩასწორება, დიანა არის მეხუტე

  21. Agasfer ამბობს:

    😀
    მეხუთე მგონი თინია და ბოლო სვითი

  22. qilipa ამბობს:

    კიდე ვამატებ 5 – დიანიკო და 7 – ფსიქე 🙂 ვფიქრობ, ვფიქრობ კიდე

  23. knuti ამბობს:

    მე-6 ადო

  24. fsiQe ამბობს:

    8 გაბო

  25. Bat ამბობს:

    😀 8 გაბოა 14 ალუკარდი, სად იშოვე ამდენი ბლოგერის ბავშვობის ფოტო?

  26. fsiQe ამბობს:

    მე15 ❤ რა ლამაზია

  27. Di@ ამბობს:

    14 – Alukard;
    12 – Hexe;
    1 – Pawu;
    5 – 555 ❤
    8 – Gabo;
    7 – Fsiqe;
    9 – Katie;

  28. siyvarulovna ამბობს:

    1.გვანცა გრინი
    2.ადო
    3. მე
    4. გრინ მარი
    5.დიანიკო
    6. ყველზე მაგარი როჟა
    7. ფსიქე
    8. გაბო
    9.ზურ.გე
    10. ნიკა
    11. ირინა
    12. ჰექსე? რარაც ამ წამს უცბად მივამსგავსე
    13. კნუტი
    14. ალუკარდი
    15. ანინა

  29. Pingback: ამოიცანი ბლოგერი ბავშვობის ფოტოზე (via for me, for you) | სამყარო, სადაც ვცხოვრობ მე…

  30. knuti ამბობს:

    4.სვიტი

  31. buzuzuna ამბობს:

    adooo meore xar shen uechveli 😀 14 demetrashvili ikneba 1 li knuti meti ar vici saxeebi 😀

  32. knuti ამბობს:

    1.გვანცა გრინი ან კევანა 😐 მეტი იდეა აღარ მაქვს
    2.ადო
    3.სიყვარულოვნა
    4.სვითი
    5.დიანა
    6.ლეონსიო???
    7.ფსიქე
    8.გაბო
    9.ზურიუსი
    10.კინოლო
    11.გრინმარი
    12.ჰექსე
    13.კნუტი?
    14.ალუკარდი
    15,ეგოისტი? :შ

  33. fsiQe ამბობს:

    1.გრინმარი
    2.ადო
    3.სიყვარულოვნა
    4.სვითი
    5.დიანა
    6. ადომ მითხრა
    7.ვიცოდი :))
    8.გაბო
    9.ზურიუსი
    10.ნიკა (ოღონდ თვითონ მითხრა დაარ ითვლება)
    11.ეგოისტი
    12.ჰექსე
    13.კნუტი
    14.ალუკარდი
    15.ადომ მითხრა :დ

  34. mwvanevashli ამბობს:

    1. გრინმარი; 2. ადო; 3. სიყვარულოვნა; 4. სვითი; 5.დია; 6.ლეონსიო; 7.ფსიქე; 8.გაბო; 9.ზურიუსი; 10. მე; 11. ეგოისტი; 12. ჰექსე; 13. კნუტი; 14. ალუკარდი; 15. აზრზე არ ვარ, არ ჩანსდ კარგად, მაგრამ, ჰა, გაბუნია იყოს 😐

  35. presfox ამბობს:

    merve gaboa 😀

  36. Presfish ამბობს:

    მერვე გაბოა 😀

  37. mwvanevashli ამბობს:

    არა, მეექვსე ქილიფა შეიძლება იყოს.

  38. knuti ამბობს:

    1.ბლანკი
    2.ადო
    3.სიყვარულოვნა
    4.სვითი
    5.დიანა
    6.ზურ.გე
    7.ფსიქე
    8.გაბო
    9.ზურიუსი
    10.კინოლო
    11.ეგოისტი
    12.ჰექსე
    13.კნუტი
    14.ალუკარდი
    15.თამრი

    ესეც თუ არაა სწორი და გაგიხმეთ პირველს და ბოლოს ტავები :დ

  39. dv0rsky ამბობს:

    დიდობაში ხო ვიცნობ და…

  40. naawka ამბობს:

    14 ალუკარდი 🙂

  41. Agasfer ამბობს:

    არა, მეოთხეა სვითი
    მეტი არ ვიცი :დ

  42. gtkesh ამბობს:

    4. sweet
    9. zurriuss

  43. knuti ამბობს:

    1.მარი გრრინ
    2.ადო
    3.სიყვარულოვნა
    4.სვითი
    5.დიანა
    6.ზურ.გე
    7.ფსიქე
    8.გაბო
    9.ზურიუსი
    10.კინოლო
    11.ეგოისტი
    12.ჰექსე
    13.კნუტი
    14.ალუკარდი
    15.გვანცა გრიინ

  44. Mari ამბობს:

    6. zur.ge
    8.გაბო
    10.ნიკა

  45. mwvanevashli ამბობს:

    . გრინმარი; 2. ადო; 3. სიყვარულოვნა; 4. სვითი; 5.დია; 6. ზურ.ჯი; 7.ფსიქე; 8.გაბო; 9.ზურიუსი; 10. მე; 11. ეგოისტი; 12. ჰექსე; 13. კნუტი; 14. ალუკარდი; 15. გვანცა გრინი

  46. mwvanevashli ამბობს:

    1. გრინმარი; 2. ადო; 3. სიყვარულოვნა; 4. სვითი; 5.დია; 6. ზურ.ჯი; 7.ფსიქე; 8.გაბო; 9.ზურიუსი; 10. მე; 11. ეგოისტი; 12. ჰექსე; 13. კნუტი; 14. ალუკარდი; 15. გვანცა გრინი

  47. Mari ამბობს:

    1. მე
    2.შენ
    3.ნათია
    4.სვითი
    5.დიანიკო
    6. zur.ge
    7.ფსიქე
    8.გაბო
    9.ზურიუსი
    10.ნიკა
    11.ეგოისტი
    12.ჰექსე
    13.კნუტი
    14.ალუკარდი
    15.გვანცა

  48. knuti ამბობს:

    რა მაგარია ❤

    სუნ სუნ სუნ ^_^

    პირველს და ბოლოს ვერ ვიგებდი და. რომ მმიგვანუშნეს ვინები მონაწილეობდნენ . ეს ორი გრინი ჩავსვი :დ

  49. kevana ამბობს:

    აქ რა ამბავში ყოფილან :დ :დ :დ

    ჰეჰე, გილოცავ ადო, ასეთი თემა პირველია საქართველოს ისტორიაში :დ
    :დ :დ :* :* :*

  50. ჰექსე ამბობს:

    ვაიმე რა არის ხალხო
    ყველამ ამომიცნო
    ნუთუ 2 წლის მერე არ შევცვლილვარ 🙂

  51. litterator ამბობს:

    ძაან ვერ გამოვიცანი, მგონი მე-5 არის კატიე 🙂
    მაგარია ბავშვობა :***

  52. Agasfer ამბობს:

    😀 😀 :$

  53. green ამბობს:

    ადო, სად გაქვს სინდისი? :)) არ უნდა თქვა ვინ შთაგაგონა ამ პოსტის დაწერა? :))

    • ადო ამბობს:

      რა ცუდი ვარ… ოუ, აი ემ სოუ სორი… ეხლავე ჩავამატებ და დაგლინკავ 🙂

  54. zorbegi ამბობს:

    14 რო ალუკარდია ეგ ვიცი და დანარჩენის ბავშვობას არ ვიცნობ –))

  55. Pingback: ამოიცანი ბლოგერი ბავშვობის ფოტოზე (via for me, for you) « სამყარო, სადაც ვცხოვრობ მე…

  56. Pingback: 2010 წლის საუკეთესო პოსტები «

  57. Juns ამბობს:

    ეწი ბლოგერი ვსე ნა ადნო ლიცო : )

  58. Pingback: ამოიცანი ბლოგერი ბავშვობის ფოტოზე II «

  59. nikusha3 ამბობს:

    alukardi me13 unda chagesva gauxardeboda :DDD

  60. Pingback: 2 წლის ბლოგი და ანგარიში მკითხველს |

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

