მულტფილმი რომელიც ყველამ უნდა ნახოს


არასდროს მესმოდა ხოლმე იმ ადამიანების რომლების მულტფილმ  “ნარუტოს” უყურებდნენ და არც ერთ სერიას არ ტოვებდნენ. ახლა მე ვარ მსგავს სიტუაციაში, ამჯერად “ნარუტოთი” არ დავინტერესებულვარ, მაგრამ უარესი მულტფილმებიც არსებობს შავ-თეთრი და ნახატი მაგალითად Doodlez-ი რომელიც ჩემი კუმირი გახდა, პირველად პერსონაჟი, რომელიც ფოტოზე ვნახე, მომეწონა და ბოლოს ჩამითრია მისმა ანიმაციამ. იცით როგორ მგავს? თუნდაც ვარცხნილობით. ჩემნაირი ხიფათიანია და დიდთვალება🙂 … შედარებით მისგან მე გაოცების დროს ვკარკლავ თვალებს. მულწიკის ნახვით არ დავკმაყოფილდი და facebook-ის ავატარად დავიყენე მისი სურათი. ეგ კიდევ არაფერი და ახლა ბლოგის  დიზაინიც მის საპატივცემულოდ შევარჩიე რომელიც ძალიან მომწონს. And The Oscar Goes To… Goes too .. Goes too… მულტფილმ-სერიალი რომელიც ყველამ უნდა ნახოს… Doodlez (Ado Doodlez) ♥♥♥

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in პირადი and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to მულტფილმი რომელიც ყველამ უნდა ნახოს

  1. alleskreativ says:

    დღეს ვუყურე პირველად და ძალიან მომეწონა :)))

  2. Mari says:

    მართლაც გგავს:mrgreen: მე Ed, Edd and Eddy მიყვარს. ძალიან დებილურია და გიჟივით მეცინება როცა ვუყურებ.

  3. მე უკვე დაგიწერე, რომ ძალიან გავხართ ერთმანეთს : ))))

  4. siyvarulovna says:

    მიყვარს მე ნარუტოოოო…😦 და ნუ მიბანძებ რა გეთაყვა… ძალიან ბევრი ადამიანური მომენტი დევს იქ (თუ ცხოვრებისეული)

    • ადო says:

      ცხოვრებისეული თუ გინდა “სანტა ესპერანსას” უყურე :))
      არც მიყურებია “ნარუტოსთვის” და ვგონებ არც ვუყურებ ^_^

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

