მაშიკო და ჩემი პირველი ორგაზმი



С души как бремя скатится,
Сомненье далеко —
И верится, и плачется,
И так легко, легко…


უკვე მეხუთეთ წავიკითხე გამოთქმით მაგრამ მაინც ვერ დავიმახსოვრე, არა და ხვალ სკოლაში ვარ წასასვლელი, მასწავლებელს დავპირდი რომ შემდეგ გაკვეთილზე აუცილებლად ჩავაბარებდი.
С души как бремяკარზე კაკუნია…
წიგნი საწოლზე მივაგდე და როგორც მჩვევია ხტუნვა ხტუნვით მივირბინე კარის გასაღებად. კარს ისევ ისეთი სიხარულით ვაღებ, აი როცა, როცა მამა მენატრება და ჩემ სანახავად მოდის . სამი ურდულით ჩაუკეტავს კარი დედას, როცა მამა  არ რჩება ჩვენთან ყოველთვის ასე იქცევა. ძლივს გავაღე მძიმე რკინის კარი…
გამარჯობა ბიჭო… შენშინებულმა ავწიე თავი და ჩემს წინ შავებში ჩაცმული,  მეზობლად ახალი გადმოსული ქალი დგას, ეტყობა სახის კანი ახალი დამსკდარი აქვს სიცივისგან, ის ხომ სულ ქუჩაში დგას, სახლში მომზადებული ჩაი მიაქვს და გამვლელებს სთავაზობს.
სამსახურში მივდივარ და დღეს მაშიკო ჩემს მოსვლამდე თქვენთან დარჩეს, თქვა მკაცრი ხმით, მაშიკოს ხელი უბიძგა, სახლში შემოაგდო, თვითონვე დახურა კარი და წავიდა.
მაშიკო კედელს აეყუდა, ჩვეული დიდრონი თვალებით მომაშთერადა… დაჭორფლილი სახეზე ლოყები ვარდისფრად უელავდა, კუწუწა წითურ თმიან გოგონას ხელი ჩავკიდე და ოთახში სათამაშოდ წავიყვანე. მაშიკოს ჩემთან თამაში არასდროს არ უნდოდა, ყოველთვის ხის ცხენზე შემოჯდებოდა და მთელი დღე უსასრულოდ ქანაობდა, ან ტიროდა, მასაც ჩემსავით მამა ენატრებოდა…
დღეს მაშა სხვანაირია, მის თვალებში მაცდური მზერა შევნიშნე,  მე ხომ სულ დაბლენული ვარ ამიტომ ყურადღებას არ ვაქცევ.  ვაგრძელებ ფაზლის აწყობას და ჩემს წინ მდგომი მაშიკო მაისურს იხდის, თვალებს ხუჭავს და ფეხს მირტყამს ყურადღების მიპყრობად… ისევ დავიბენი, ფეხზე წამოვდექი და ვუცქერ შიშველ მაშკას, თვალები ისევ დახუჭული აქვს, არ ვიცი რა უნდა გავაკეთო ცქერით დავტკბე, შევეხო თუ გამოვაფხიზლო, ამ ფიქრების დროს თვალებს ახელს, მეხუტება, მკოცნის კისერზე და ლოგინზე მაწვენს… ისევ ცხენი გამახსენდა, ის ცხენი მთელი  დღე რომ ქანაობდა ზედ, ახლა მე ვარ ცხენის როლში, მაშიკო ჩემ სხეულზე ქანაობს თან იცინის  და ჩემს ხელებს კოცნის… ცუდად ვარ, ბედნიერების გრძნობა აღვივდა ჩემში, ნეტა რა ხდება? მაშა ისევ იცინის და აგრძელებს ქანაობას,  ამ დროს ბედნიერი ვარ…
მეც ვეფერები და მისი ნატურით ვტკბები… ფრთები შემესხა… მხედარი ისევ ქანაობს მე ეს მომწონს…


მას დედაც გარდაეცვალა და ბავშვთა თავშესაფარში გადავიდა საცხოვრებლად. ხშირად  ვაკითხავდი, თბილისის ქუჩებში უსასრულოდ დავხეტიალობდით, თვითონაც მოდიოდა, მაგრამ მას მერე აღარ მოსულა, როცა ჯირითით დაკმაყოფილდა…
მას შემდეგ 9 წელი გავიდა, მაშიკო კი ამ დღის შემდეგ აღარ მინახავს…
И так легко, легко…
ლექსი მაინც ვერ ვისწავლე, ხვალ მასწავლებელს რა პასუხი გავცე…
P.S ამ დღის შემდეგ კისერზე კოცნა ყველაზე მეტად აღმაგზნებს🙂




About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in პირადი, საკითხავი and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

21 Responses to მაშიკო და ჩემი პირველი ორგაზმი

  1. gabo says:

    ძალიან სენტიმენტალურია

  2. qilipa says:

    შენ თუ გიცდია მისი მოძიება?

    • ადო says:

      არა აღარ მიცდია, გამომდინარე მიზეზიდან

      • qilipa says:

        რაღაცნაირად ,,მერე და რა” ამბავია და ვითომ არც არაფერი, მაგრამ რაღაც სენტიმენტალურად აღწერე ყველაფერი და დამგრუზველი ამბავი გახდა :შ პოსტი კარგია🙂 გული დამწყდასავით უბრალოდ…

        • ადო says:

          ჰო საერთოდ ესეთი ვარ, ყოველთვის მივტირი ურთიერთობებს, ადამიანის დაკარგვა არ მიყვარს. აქედან გამომდინარე გამომივიდა სენტიმენტალური ნაწერი

  3. knuti says:

    ოოჰო ))
    გარყვნილო შენ, რაებს მაკითხებ ))

    მომეწონა

    • ადო says:

      18 წლელს გადასცდი უკვე😀 :ვაიმეესრაწაიკითხაჩემმათვალებმასმაილი:

  4. temuchin says:

    18+ ისე დაწერე თავიდან მეთქი რაღაც ხდება :დ
    არადა ისეთი არაფერი :დ

  5. tochka says:

    ukve gaizardeee genacvalos dedaaa…….

  6. fsiQe says:

    me rom miSiko wavikiTxe :d :d :d

  7. Mari says:

    აჰა, ესეიგი ბავშვობიდანვე თახსირი იყავი.

  8. siyvarulovna says:

    პოსტი მომეწონა უზომოდ.
    რაღაცნაირია…
    შენ რომ არასდროს დაგიწერია ისეთი

  9. მეც მომეწონა. ის, თუ როგორ ეწერა, მომხიბლა. სულ სხვანაირი ხარ ამ სიტყვებში, ვიდრე სხვა დანარჩენ პოსტებში.

    და მე ერთი თხოვნა მექნება, ასეთნაირად კიდევ ბევრი სხვა რამე დაწერე : )))))))

  10. anina says:

    არ მომეწონა. ხელოვნური ფრაზები იყო. ან წერა არ იცი, ან_ სექსი ლოლ : )

    ცუდად ვარ, ბედნიერების გრძნობა აღვივდა ჩემში, ნეტა რა ხდება?
    როგორ შეიძლება ეს გაიფიქრო სექსის დროს : ))

    • ადო says:

      სექსი არ ყოფილა😉 და ამასთან ერთად 12 წლის ვიყავი :))))))))))))) ყყყყლოლ

  11. Cinoza says:

    ar vici dzmao vina xad da ramdeni wlis, magram didi sisulelea aq rac weria da shevinaxavdi shens adgilas, rogorc “tkbil mogonebsa” saidumlod. . . an nawershi ver gadmogveci yvelaferi kargad da an martla cxenobana itamashet da geshleba ragac🙂 ho kido rais orgazmi ginda 12 wlis tu iyavi? =D

  12. evelini says:

    hah pirveli seqsi da tan 12 clis asakshi.verafers ityvi magaria

  13. Pingback: 2010 წლის საუკეთესო პოსტები «

  14. Pingback: 2 წლის ბლოგი და ანგარიში მკითხველს |

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

