ისევ ის ადო ვბრუნდები!!!!!!!


წესით უნდა მეძინოს ეხლა, რადგან ხვალ ადრე ვარ ასადგომი… მაგრამ სიყვარულოვნასთან დატოვებული კომენტარი უნდა განვავრცო აუცილებლად🙂
ამ წელს უკვე მესამედ შევიცვალე…აღარ მინდა ისევ ყოველდღე დაგრუზული, მოსაბეზრებელი ვიყო, ყველაფერი სხვანაირად მესმოდეს და ჩემებურად აღვიქვამდე , ყველას ეჭვის თვალით ვუყურებდე, ვჩუმდებოდე და ჩემ აზრს არ გამოვხატავდე… იმ ადამიანებს ვეკონტაქტებოდე რომლებიც ხასიათს მიცვლიან და მათი უარყოფითი ემოციები ჩემზე გადმოდის. თურმე ნამდვილად არ ხდება ისე როგორც მე ვაანალიზებდი მოვლენებს…
უკვე რამოდენიმე კვირაა სახლში გამოვიკეტე, ისეთი აღარ “ბევრად აქტიური, მხიარული, უდარდელი, “ამჩემფეხება”, უკომპლექსო”…  იმ ადამიანებს შევეშვი ვისთანაც თურმე ყველაზე კარგად ვგრძნობდი თავს, შევეშვი ყოფილ ჩემნაირ თავისუფალ და “ამჩემფეხება” ხალხს…
მე ისევ ის უნდა გავხდე! თუ არ მსიამოვნებს ხმამაღლა უნდა ვთქვა ისევ,  თუ არ მომწონს პირში უნდა ვუთხრა ისევ ყველას ყველაფერი.  უნდა ვაკეთო ის რაც მომინდება. ისევ ჯიუტი და ამაყი უნდა გავხდე… მეყოფა ამდენი უარყოფითი ემოციები…  შევიჭრი თმას, ავიპარსავ წარბს🙂 ამ მოშვებულ წცვერსაც მივხედავ, ისევ ჩემს ტანს დავიბრუნებ, დავიძინებ დროეულად და დავიწყებ წესიერ კვებას, გავხდები ცოტაოდენ ისევ სნობი!😐 აღარ გავჩუმდები როცა სათქმელი მექნება!
ახთუნგ, ახთუნგ! ხვალიდან ისევ ვიბრუნებ ჩემ მეს, მე ეს შემიძლია, მე ვერავინ შემაჩერებს, მე ისევ დავიკიდებ ყველაფერს, მე ისევ მე ვიქნები!!!!!

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in პირადი and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to ისევ ის ადო ვბრუნდები!!!!!!!

  1. Siyvarulovna says:

    Warmatebebi sayvarelo
    tumca tvitneburad shecvla gacilebit dznelia vidre bunebrivad rom xdeba es yvelaperi

  2. adooo :* davibeni ragacnairad🙂 problema ra iyo ver mivxvdi..
    tan ver warmomidgenia, rogor agar iyavi bolo dros shen.. ubralod (chemi azrit) ragaceebs ar imchnevdi da ar gamoxatavdi..axla ubralod gamoxatav da egaa ra🙂

  3. ყოჩაღ შენ, თუ უკვე მესამედ შეიცვალე. ერთხელ შეცვლაც კი ისეთი ძნელია, სულ თავში უნდა ირტყა წიხლები და შენ თუ მესამედ… ბრავო. ველოდები მეოთხეს.🙂

  4. Mari says:

    მერყევი ბუნების პატრონი ხარ. ყველაფერი მოქმედებს შენზე, ესეიგი მართვადი ხარ და ფრთხილად უნდა იყო ვინმემ ამით ბოროტად არ ისარგებლოს.

  5. bzuuk says:

    sheecade, gamogiva🙂

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

