შეკითხვა ყველა სტუდენტს


ძალიან გთხოვთ, პასუხები დაწეროთ.

1.თქვენი სურვილით ჩააბარეთ უმაღლესში რომ განათლების მიღება გსურდათ, თუ მხოლოდ იმიტომ რომ დიპლომი გქონოდათ?

2.თქვენ აირჩიეთ უნივერსიტეტი და ფაკულტეტი (შეავსეთ ბლანკი) თუ მშობლებმა?

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in საკითხავი. Bookmark the permalink.

13 Responses to შეკითხვა ყველა სტუდენტს

  1. NoNaMe says:

    ორივეზე პასუხია კი… მინდოდა განათლება და ცჰემით ავირჩიე სამედიცინო ბავშობიდან მინდოდა…🙂

  2. siyvarulovna says:

    1. სულელური კითხვაა. რადგან დიპლომი და სწავლის სურვილი ერთმანეთთან ძალიან მჭიდრო კავშირშია :)) დიპლომს მხოლოდ ჩაბარებისთვის არავინ მოგცემს :)) (ჩემს უნივერსიტეტში) ასე,რომ კითხვა უნდა ყოფილიყო ასე დასმული: თქვენი სურვილით ჩააბარეთ თუ დედიკოს უნდოდა დიპლომი?
    2.ყველაფერი ჩემით ვქენი.

    და საერთოდ, მთელი აბიტურიენტობა ერთხელ არ მოუხვევიათ მშობლებს ის აზრი,რომ ან აქ ცააბარე ან აქო. ბლანკიც მე შევავსე და გამოცდებზეც ჩემით დავდიოდი.უნივერსიტეტშიც რეგისტრაცია ტავად გავიარე.
    მოკლედ, მე დამოუკიდებელი ადამიანი ვარ ბევრი სტუდენტისგან განსხვავებით

  3. knuti says:

    მე უკვე გი[ასუხე, მაგრამ კიდევ 1-ხელ დავწერ:
    1. განათლება მინდა.
    2. ჩემით შეvარჩიე,. არავისთვის მიკიტხავს რა ჩამეწერა

  4. ex studentebma ar vupasuxot?? kai xo gaval😐

  5. Qilipa says:

    ჩემით, ჩემით ყოლიფერი…

    თუნცა ახლა მხოლოდ დიპლომისთვის ვსწავლობ! სწავლა მომბეზრდა… მაგრამ 1 წელიღა დარჩა და ბარემ ავიღებ დიპლომსაც რა :)))

  6. beka-gabro says:

    ჩემით, ჩემით🙂

  7. 1. ჩემი სურვილით ჩავაბარე და განათლება მინდოდა, ჟურნალისტიკა მწყუროდა🙂 იმდენი განათლება ვერ მივიღე, რაც მინდოდა და ახლა მაგისტრატურას მივადექი… იმედია, აქ ნორმალურ განათლებას მომცემენ და დოქტორანტურაზე არც ვიფიქრებ🙂
    2. თვითონ შევავსე ბლანკი, მშობლებს არ უნდოდათ ჟურნალისტიკა, ერთხელ სცადეს ამ თემაზე საუბარი და უშედეგოდ, მას მერე მოსწონთ ჩემი პროფესია, ყოველ შემთხვევაში არაფერს ამბობენ და…🙂

  8. Gigoli says:

    და მესამე. ყველას არ ეხება მაგრამ მაინც საინტერესო იქნებოდა.
    3. გეპეიში სწავლა გინდოდა თუ სამხედრო ბილეთი?

  9. bzuuk says:

    ganaTleba mindoda da chemit shevavse, nu exla diplomic mindoda

  10. otad says:

    arc chemit momindomebia da arc vici iq dedachema ra chawera 😀
    simartle gitxrad magrad mekida ratom? imito rom saqartveloa !:)))
    mand ginda giswavlia ginda ara erti x*** :)))))
    gepei vici rac aris da bevri kide lota da basiakta tavsheyris adgili🙂

  11. chankotadze says:

    ჩემი სურვილით ჩავაბარე და იქ ჩავაბარე სადც მინოდა (სხვაგან კი მერჩივნა მაგრამ შანსები :დ)
    ახლა ვფიქრობ… მშობლისთვის რომ დამეჯერებინა პრაქტიკულს მაიც ავირჩევდი რამეს :დ ახლა კიდე ვარ ასე _ ვერც ამ ჩემ საინტერესო პროფესიაში ვერ ვისწავლე ვერაფერი ისეთი, რისი იმედიც მქონდა და არც სამსახური და კარგი ცხოვრება არ მაქვს :დ

  12. nat. says:

    chemi survilit chavabaree )) unic me titon avirchie mara ver movxvdi iq :d saamagierod sadac sachiro iyo iq vscavlob exla😛

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

