ერთ ერთი ყვალაზე სასიამოვნო დღე გუშინ ბლოგერებთან ერთად…


ერთ-ერთი ყვალაზე სასიამოვნო დღე, გუშინ ბლოგერებთან ერთად გავატარე, სადაც სხვები არ ვიცი და მე “ხოშიანად” გავერთე.  დაახლოებით 30 ბლოგერი ერთად შევიკრიბეთ, რომლებიც საქართველოს ბანკმა გაგვაერთიანა, ბლოგერებისადმი მიძღვნილ კარაოკე party-ზე. საკმაოდ ბევრი დავლიეთ, იმდენად ბევრი რომ გუშინდელი დღე თითქმის არ მახსოვს🙂 . სანამ ბარი არ დაიხურა არ წამოვედით რამოდენიმე სმის მოყვარული ბლონღერი🙂 ვინები?  მე, ანა, მებო, აკა, კახი და ქილიფა

დანარჩენი კი ნახეთ საქართველოს ბანკის გადაღებულ/მომზადებულ ვიდეოში:


P.S მადლობა საქართველოს ბანკს გუშინდელი დღისთვის, ძალიან კმაყოფილი ვარ🙂
P.P.S   ახლაც ნასვამი (მთვრალი ვარ , მაპატიეთ)

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in About Me and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to ერთ ერთი ყვალაზე სასიამოვნო დღე გუშინ ბლოგერებთან ერთად…

  1. Qilipa says:

    ახლა ვსწერამ შთაბეჭდილებებს მეცა :დ

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

