2010 წლის საუკეთესო პოსტები


ჩვენს პრეზიდენტს ფანები სექსს სთავაზობენ

ჩვენს პრეზიდენტს ფანები სექსს სთავაზობენინტერნეტი კერძოდ ვებსაიტი http://www.odnoklassniki.ru უკვე თითქმის მთლიან საქართველოში გავრცელდა ერთის მხრივ ეს სასიხარულოა მაგრამ მეორემხრივ საშინელებაც. სადაც არ უნდა იყოთ მთაში, ბარში, სოფელში თუ ტრანსპორტში ყველგან გაიგონებთ სიტყვას ოდნო, ადნო, კლასნიკი, კლასნიკები რომელიც მე პირადად მაღიზიანებს. დღეს დღეისობით საქართველოს მოსახლეობის 95% რომელსაც ინტერნეტთან შეხება აქვს სარგებლობს საიტით http://www.odnoklassniki.ru. ერთი დღე მთლიანად ამ ზემოთ ხსენებულ საი … Read More

აქ რამ მოგიყვანა შე დალოცვილო შენა?

აქ რამ მოგიყვანა შე დალოცვილო შენა?ყველაფერი მინდა დავიწყო ბავშვობის ადრეული ასაკიდან… საყვარელი, დამჯერი ბავშვი ვყოფილვარ როგორც გადმომცეს, მაგრამ ცოტახანში შეიცვალა ყველაფერი. გავხდი ცელქი, იმდენად ცელქი, რომ ვინც გამაბრაზებდა თეფშებსაც კი ვესროდი და არამარტო თეფშებს… დედაჩემი მუდამ სამსახურში გადატვირთული გრაფიკის გამო ჩემთან დიდ დროს ვერ ატარებდა, ამიტომ ჩემი გაზრდა ჩემმა დამ ითავა, თან იმდენად აქტიურად რომ დედასაც კი ვეძახდი. შემდეგ ბაღი, სკოლა… მართალია სკოლა არ მიყვარ … Read More

კლასობანა, ბავშვობა და შეცდომის აღიარება

კლასობანა, ბავშვობა და შეცდომის აღიარება

ფანჯარაში ვიხედებოდი და ეზოში მოთამაშე დისშვილები დავინახე, კლასობანას თამაშობდნენ… წერის ხასიათზე მოვედი, მაგრამ კომპიუტერი დაკავებული იყო. ფურცელი და კოხინორის ფანქარი (ხაზვაში მჭირდებოდა) ავიღე და ფანჯრის რაფაზე გადაფენილ ფურცელზე წერა დავიწყე, რათა არ დამვიწყებოდა იმ დროს გაელვებული ფიქრები და განცდილი ემოციები. თვალწინ ჩემი ბავშვობის ბუნდოვანმა კადრებმა გაირბინა, კადრებმა რომელშიც ყიჟინით და სიმღერ სიმღერით ბავშვობა კიდევ ერთხელ გამახსენა. … Read More

 

80-90იანი წლების საქართველო, ჩვენი ძმების, დების და ცოტა ჩვენი წარსული

80-90იანი წლების საქართველო, ჩვენი ძმების, დების და ცოტა ჩვენი წარსულიეს პოსტი ეძღვნება 1980-იანი წლების საქართველოს და მასთან ასოცირებულ ნივთებს, მოვლენებს, გემოვნებას და ა.შ. მართალია პატარა ასაკის ბავშვები ბევრ რამეს ვერ გაიგებენ და უმეტეს აქ ჩამოთვლილ ნივთებს, ადამიანებს თუ მოვლენებს ვერ გაიხსენებენ, მაგრამ დარწმუნებული ვარ ყველა იმ ადამიანისათვის სასიამოვნო პოსტი გამოვა, ვინც მოესწრო საბჭოთა კავშირის ბოლო წლებს და თავისუფალი საქართველოს პირველ ნაბიჯებს. ბევრი უსიამოვნო მოვლენების მიუხედავად მაინც ბევრია სასიამ …Read More

ყველაზე კარგი ჩემს ცხოვრებაში

ყველაზე კარგი ჩემს ცხოვრებაშიეს ახალი ტეგ თამაშია სადაც ქეითმა დამტაგა, გამიხარდა და თავი დაფასებულად ვიგრძენი ცოტა არ იყოს გამიკვირდა და გამიხარდა კიდეც, რადგან ვიღაცას გავახსენდი… 20 წლის ვარ, არც ძალიან დიდი, რომ ყველაზე კარგის სტატუსი რაიმე მოვლენას მივანიჭო, ყოველდღიური პატარ-პატარა სიხარულები უფროა ჩემთვის კარგი. აქვე უნდა ითქვას ისიც, რომ განსაკუთრებულად კარგი ჩემს ცხოვრებაში არ ხდება. ძალიან ბუნდოვნად მამახსოვრდება წარსული, განსაკუთრებით ბუნდოვნად კარგი, უფრო მეტად

5 რამ, რაც ყველაზე მეტად მიყვარს (ანუ ორგაზმი წერის დროს)

5 რამ, რაც ყველაზე მეტად მიყვარს (ანუ ორგაზმი წერის დროს)ნეწ ტეგ იგრა ისევ, მადლობა ჩინგიზ-თემოს… იმდენი “რა” მიყვარს, იმდენი “ვინ” მიყვარს, რომ ამ ხუთეულში ვერ ჩავტევ. თანაც ამ ტეგ თამაშების თუ ბლოღერების მინუსია, რომ ყველას ერთი და იმავეს წერა უყვარს ესეთ პოსტებში. ყველას მუსიკა უყვარს, ყველას ოჯახი უყვარს და ყველას ფილმები უყვარს, (აქ დიდი მძიმე, გავადიდებ ეხლავე) ამიტომ მინუსს გავაპლიუსებსავით და რადგან ყველაზე მეტად საკვების შთანთქმა (ანუ, ჭამა… მაგრამ ვერ ვირგებ თუ ავადმყოფი ვარ ვერ გავიგე) მ … Read More

 

სექსუალური გადახრები, პარაფილია

სექსუალური გადახრები, პარაფილიაგუშინ ღამე შემომათენდა, კლიპს ვეძებდი და დასერჩვის შედეგად პარაფილიები გამოიტანა, წაკითხვა გადავწყვიტე,  გადახრების რაოდენობითა და განსხვავებულობით დავინტერესდი, ჩამონათვალიდან სულ რაღაც 3 ან 4 ვიცოდი. თურმე რამდენი პარაფილია არსებობს. ჩემთვის ჯერაც გაუგებარია როგორ შეიძლება მიცვალებულზე აგიდგეს, მანქანა გიყვარდეს როგორც სექუალური პარტნიორი, კორსეტის მჭიდროდ მოჭერის დროს ორგაზმს განიცდიდე ან ის ადამიანი რომელიც  სექსუალურ აღზნებას აღწევს იმის წარ … Read More

პრობლემა, რომელიც დღეს ყველას ეხება, მათ შორის შენც!

პრობლემა, რომელიც დღეს ყველას ეხება, მათ შორის შენც!სქესობრივი გზით გადამდები ინფექციები სქესობრივი გზით გადამდები ინფექციები, იგივე სქესობრივი გზით გადამდები დაავადებები აერთიანებს დაავადებათა ძალიან დიდ ჯგუფს, რომლის გამომწვევი ადამიანიდან ადამიანს გადაეცემა მხოლოდ ან უპირატესად სქესობრივი კონტაქტით. მსოფლიოში ყოველწლიურად სგგი-ით (სქესობრივი გზით გადამდები ინფექციები) დასნებოვნების 350 მილიონი ახალი შემთხვევაა. მატულობს ინფიცირებული მოზარდების და ახალგაზრდების რიცხვი. სქესობრივი გზით გადამდები … Read More

GAME OVER

GAME OVERგამაფრთხილეს როცა შეხვალ უნდა გაიღიმო, სულ უნდა იღიმებოდე, თუნდაც არაფერი იყოს სასაცილოო… შევედი გავიღიმე, მაგრამ  წარბი ასწია…  არ ვიცი რა არ მოეწონა, მაგრამ ის ვიცი, რომ მომავლის იმედი მაქვს დაკარგული🙂 ყველა მაშინ იკარგება როცა მჭირდება, ყველა მაშინ იკარგება როცა გამხნევება მჭირდება, ყველა მაშინ იკარგება როცა ცხოვრება მბეზრდება… სახლში მოვედი, იმის მაგივრად რომ გავემხნევებინე რომელიმე ოჯახისწევრს, პირიქით  დამადანაშაულეს ბევრს ითხოვ ჩვე … Read More

წაუმარაზმეთ

წაუმარაზმეთრამდენიმე დღის წინ ეგოისტმა დამტაგა ტეგ თამაშში რომელიც კნუტის წამოწყებაა. დიდად არ მიყვარს ეს ტეგ თამაშები, გასართობია მაგრამ მოსაწყენი რადგან ყველას ბლოგზე ერთი და იმავე იწერება. მაშ ასე ვიწყებ… არ მაქვს მობილური ტელეფონი, არ მაქვს საათი, არ მიმაჩნია ჩემთვის საჭიროდ, მართალია ხშირად დანიშნულებისამებრ დამჭირვებია, მაგრამ მაინც არ მაქვს. არ მინდა! ყოველთვის ვიცი ტანსაცმლის ამოჩემება, ამ ბოლო დროს ამოვიჩემე ტვიტის თეთრი მაისური და დახეული ადიდას … Read More

მაშიკო და ჩემი პირველი ორგაზმი

მაშიკო და ჩემი პირველი ორგაზმიС души как бремя скатится, Сомненье далеко — И верится, и плачется, И так легко, легко… უკვე მეხუთეთ წავიკითხე გამოთქმით მაგრამ მაინც ვერ დავიმახსოვრე, არა და ხვალ სკოლაში ვარ წასასვლელი, მასწავლებელს დავპირდი რომ შემდეგ გაკვეთილზე აუცილებლად ჩავაბარებდი. С души как бремя… კარზე კაკუნია… წიგნი საწოლზე მივაგდე და როგორც მჩვევია ხტუნვა ხტუნვით მივირბინე კარის გასაღებად. კარს ისევ ისეთი სიხარულით ვაღებ, აი როცა, როცა მამა მენატრება და ჩემ სანა … Read More

ამოიცანი ბლოგერი ბავშვობის ფოტოზე

ამოიცანი ბლოგერი ბავშვობის ფოტოზეამოიცანით ბლოგერები! ვინც ყველა ბლოგერს ამოიცნობს, მიიღებს საჩუქარს🙂 ჩემს უსაყვარლეს ქვას რომელიც ცოტაოდენ ოქროსაც შეიცავს… წარმატებები ყველას გამარჯვებულია კნუტი, რომელმაც ყველა ბლოგერი სწორად ამოიცნო გილოცავ, კნუტ ♥ მონაწილე ბლოგერები:          კნუტი, green (გვანცა), დიანიკო, ეგოისტი, ზურიუსი, ადო, მარი (sweet),  ფსიქე, ზურა (zur.ge), სიყვარულოვნა, ალუკარდი, green მარ, ნიკოლო (მწვანე ვაშლი), hexe, გაბო [caption id=”attachment_2400″ align=”a … Read More

რაღაცნაირი ბლოგერები და მათი დახასიათება

რაღაცნაირი ბლოგერები და მათი დახასიათებაყველა ადამიანს აინტერესებს თუ რას ფიქრობენ მასზე, განსაკუთრებით მათ ვისაც მეტ ადამიანთან ურთიერთობა უწევს. თითქმის ყოველ ბლოგერულ შეკრებაზე წესად იქცა ერთმანეთის დახასიათება. ყოველთვის თავს ვიკავებ დახასიათებებისგან, რომ  არ შევცდე და რომელიმეს არ ეწყინოს.  ჯერ ვცდილობ ადამიანი შევისწავლო და შემდეგ დავახასიათო, თუნდაც ორი სიტყვით. ზოგჯერ ვცდებით ადამიანების შეფასების დროს, ასე რომ წინასწარ ვწერ თუ არაკომპეტენტურად დაგახასიათებთ ნუ მიწყენთ🙂 . თუ …Read More

About Me

About Meხელოუ, პეოპლე… თითქმის ერთი წელია About Me არ მქონდა შევსებული, მიზეზი მარტივია მეც არ ვიცნობ ჩემს თავს ბოლომდე… ე.ი მე ვარ ადო. რატომ ადო და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან  გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლი-ს, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადო-ს. ჩემით დანახული მე, ვგონებ საინტერესო არ იქნება, ამიტომ რამოდენიმე მეგობარს, ნაცნობს… მივმართე კითხვით თუ როგორ დამახასია … Read More

“ჯინ” მე თავისუფალი ვარ, ჯინ მჭირდები!

"ჯინ" მე თავისუფალი ვარ, ჯინ მჭირდები!ყოველთვის მაშინ მინდება ბლოგზე შემოსვლა როცა რაღაც მაწუხებს, როცა ვერ ვხვდები რა მიჭირს.  რატომ არის ესე? ალბათ ყველაზე კარგი მეგობარი ჩემი ბლოგია, გადავუშლი გულს და მერე ვკმაყოფილდები. პოსტის დაწერით შეიძლება ხასიათიც გამომისწორდეს, მერე კი დაწერილზე  მეცინება. ბევრს ვერთობი გართობა არ მაკლია, თითქმის ყოველდღე სხვადასხვა ხდება, მაგრამ მაინც არ ვარ კმაყოფილი და ჩემი ცხოვრება ერთფეროვნად მიმაჩნია. რა არის იმისთვის საჭირო, რომ სრულყოფილად ვიგრძნო თ … Read More

“სპილო ოთახში”, მილიტარიზმი და ქალის 4 ასაკი

"სპილო ოთახში", მილიტარიზმი და ქალის 4 ასაკი7 დეკემბერს დილის 2 საათზე ფსიქეს წერილი მომივიდა რომ სასწრაფოდ უნდა დავხმარებოდი და დილის 10 საათზე ერთ-ერთ ტრეინინგზე გავყოლოდი. რა თქმა უნდა დავეთანხმე წუწუნით, მაგრამ წუწუნი სიხარულში გადაიზარდა მას შემდეგ როცა გავიგე სად მივდიოდით და რა გვევალებოდა. აქცია 7 დეკემბერს დილით დაიწო კონფლიქტებისა და მოლაპარაკებების საერთაშორისო კვლევითი ცენტრის ოფისში. ოცი მონაწილე 5 ჯგუფად დავიყავით, დაგვირიგდა დავალებები, მისი შესრულება 5 საათში უნდა მოგვესწრო … Read More

უწვეტო აზრები, სამკუთხედ მაგიდასთან

უწვეტო აზრები, სამკუთხედ მაგიდასთანწიგნი ჩემს ცხოვრებაში, პატარა ასაკიდან შემოვიდა როცა დედა მიკითხადა ზღაპრებს ლექსებს.  კითხვა რომ ვისწავლე, ერთი სული მქონდა  როდის ჩავათავებდი წიგნს ბოლომდე. 6 წლის ვიყავი ნოდარ დუმბაძის “ლექსებით სავსე ხურჯინი” მიყიდეს, ჩემს სიხარულს საზღვარი არ ჰქონდა, იმ დღისით სამჯერ გადავიკითხე ისე მომეწონა, ეს იყო ჩემი პირველი წიგნითან დაახლოების დღე. არ დამავიწყდება ის ღამეები როცა ბებო მიკითხავდა ალექსანდრე გრინის “ალისფერ იალქნებს”  სულ მოუთმენლად ველოდ … Read More

 

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in საკითხავი. Bookmark the permalink.

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

