მაჩვენე შენი დესკტოპი და გეტყვი ვინ ხარ შენ


პოსტში ნინუცამ დამთაგა

ჩემი დესქტოპი ერთი წელია ასე გამოიყურება, მნიშვნელობა არ აქვს რა ეყენება, ამიტომ რაც მოყვა ვინდოუს 7-ის თემას იგივე დავტოვე. ვინდოუს 7, ვინდოუს ვისტა, ვინდოუს XP-ის თემების გადმოწერა შეგიძლიათ ამ საიტიდან www.custopack.com (ჯერ პროგრამა უნდა დააყენოთ). შეგიძლია თავადვე შექმნა საკუთარი დიზაინს თემა და აიკონებიც ექსკლუზიური გქონდეს.

ასეთი არეულია ჩემი დესქტოპი

არ აწყენს D დისკს დალაგება და ზედმეტი ფაილების წაშლა

ლიბერთი ბანკში მუშაობის დროინდელი საჭირო მასალა

ფოტოების ფოლდერი, სადაც ყველაზე ხშირად შევდივარ

ვთაგავ არავის… ყველას, ვისაც სურვილი გაქვთ, ატვირთეთ ფეისბუქის გვერდზე თქვენი დესქტოპის ფოტო, სულ ესაა🙂

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in ფოტოები and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to მაჩვენე შენი დესკტოპი და გეტყვი ვინ ხარ შენ

  1. ლინა says:

    დესკტოპის ფოტო ლამაზია. აი შენი ბლოგის “შავთეთრ”ბიჭზე ვეცემი.

  2. ჩემი დესკტოპიც ზუსტად ასე გამოიყურება : დ . )))) უბრალოდ ამდენი რამე არ მიყრია … ;დ :*:*

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

