პოსტი და ორგაზმი შენზე…


მეძინა?

არა, არ მძინებია, ყოველთვის დილამდე შემოვრჩები კომპიუტერთან და დროის გასაყვანად როგორც წესი სტატიებს ვკითხულობ. ისეთი ბედნიერი ვარ ახლა… გადავწყვიტე იმ ემოციებზე დავწერო, რაც დღეს ვიგრძენი შენს მიმართ.

ეს სტატუსი, სულ ახლახანს, ფეისბუქზე დავდე...

შენ ჩემი ფეისბუქელი ფრენდი ხარ, შენ ჩემი ბლოგის მკითხველი ხარ. ახლა კითხულობ ამას და გგონია შენს პროფილზე არც არასდროს შემოვსულვარ, არ მაინტერესებ. ჰმ… არადა სულ ტყუილად ფიქრობ მასე. არა, არა ერთხელ ნამდვილად მიხვდებოდი, ფოტო დაგილაიქე. შენი პროფილის თვარიელება მსიამოვნებს!  ვერც წარმოიდგენ, რაც მეგობრებში დამამატე ყოველდღე რომ გათვალიერებ. შენ ჩემი ასაკის არ ხარ. ვიცი, ამ პოსტს წაიკითხავ და მინდა იცოდე ახლა უკვე ჩემი ქრაში რომ ხარ, მუზა… ჰო, პოსტებიც შენზე იქნება. რამოდენიმე.  განა წეღან არ ვთქვი შენს პროფილზე ბოდიალი მსიამოვნებს მეთქი?! ისეთს არაფერს, მნიშვნელოვანს არ წერ, მაგრამ…

ამ ორი საათის განმავლობაში დაახლოებით ოცდაათჯერ მომიწია  Older Posts-ზე დაჭერა. შენს ცხოვრებას ვეცნობი, ბევრ სისულელესაც გადავაწყდი, მიხარიხარ …

ყველას სძინავს… მინდება ფანტაზია რეალობად ვაქციო და შენს ფოტოებს ვათვალიერებ… ასეთი თბილი და სევდიანი თვალები, არასდროს მინახავს აქამდე…  ერთ-ერთ ფოტოზე შევჩერდი … მუსიკა ჩავრთე…  შენს ფოტოს ისევ ვაკვირდები და მიჩნდება შენთან ერთად ყოფნის სურვილი… თვალებზე ხელი ავიფარე, მაგრამ ნებისყოფის უქონლობა მძლევს, მგონია აქ ხარ, მიყურებ, ვცდილობ არ გაგრძნობინო ჩემი ცქერა… თმაზე ხელი გადავიტარე, კისერს ჩამოვაყოლე და ვცილობ შეგიგრძნო. შენ სუნს ვგრძნობ, არ ვიცი როგორი სუნი გაქვს, მაგრამ ჩემთვის ყველაზე სასიამოვნო ხდება თანდათან. ყველაზე მეტად ადამიანის სუნი რომ  აღმაგზნებს იცოდი? ჰო, მე ოლფაქტოფილი ვარ.

თვალებს ვხუჭავ, ხელები მაისურისკენ მიმაქვს, მთელი ძალით ვჭმუჭნი, ლამის შემოვიგლიჯო, კბილებით ვგლეჯ… მუსიკას უფრო ხმამაღალზე ვრთავ და ხელი მკერდისკენ მიმაქვს. მთელი ძალით ვაწვები მკერდს, შენი სხეულის სიძლიერე მინდა შევიგრძნო, თუ როგორ ჩამეხუტებოდი. ჯინსის შარვლის ღილებს ვიხსნი და ხელს საცვალისკენ ვაცურებ… კისერი სკამის მისაყუდებელზე გადავკიდე, ერთი ხელით ჩემს კისერს ვეფერები (ფეთიში)  მეორე ხელით ვმასტურბირებ…

შენ ახლა ამ პოსტს კითხულობ, არ გგონია რომ ეს პოსტი შენზეა, იღიმი და ფიქრს ფიქრის საშუალებას არ აძლევ, მე კი გეუბნები, შენ ხარ, მართლა შენ ხარ! მე არ მოგწერ… თუ ოდესმე ერთმანეთს შევხვდით, არც მაშნ გეტყვი ვინ ხარ. მაგრამ ეს პოსტი მართლა შენ გეკუთვნის… დღეს ჩემი ქრაში გახდი… ეს პოსტი შენზეა და გაიღიმე, უბრალოდ ბედნიერი ვარ რომ არსებობ ♥

ახლა, მივდივარ დაქრაშული და შეკვეთილი სიზმარი უნდა ვნახო. შენმა ფოტოებმა სექსუალური ფანტაზიები გაამძლავრა ჩემში. სიზმარი შენზე იქნება, და ვერც წარმოიდგენ, რომ შენ შენ ხარ. სიზმარზე მერე მოგიყვები, როგორი იქნება.

მანამდე კი გეტყვი, რომ დღეს მე ფერი ვიცვალე, ბუნებასთან ერთად ვიცვალე ფერი. და ამ ფერიცვალობას გილოცავ.

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
This entry was posted in პირადი, საკითხავი and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

37 Responses to პოსტი და ორგაზმი შენზე…

  1. spamwriters says:

    :)))) სახელი და გვარი დაიდოს :)))

  2. nick says:

    დაან*რიე ხო ადო?

  3. გაგა says:

    ამ ბოლო დროს იდეების შემოტევა გაქვს🙂

  4. katerina says:

    ისე ფბ-ს კი აქვს რაღაც მსგავსება მასტრუბაციასთან🙂 შეყოლიება იცის :)))

  5. vax ra seqsualuri piostia jandabaaa😀

  6. KATHRINElUV says:

    პროვოკაციაა❤ მაგრამ ბრავო : )

  7. Mr. Nomad says:

    ინტრიგანი ხარ და სკანდალის მოყვარული :დ

  8. Chiamaria says:

    ვახ მე , ნუ დებთ ესეთ ფოტოებს სამსახურში პოსტებს ვეღარ ვკითხულობ მერე :)))))))))))) ვინმემ რომ დაინახოს მიდი და უხსენი ეხლა რას ვკითხულობ : )))

    • Chiamaria says:

      ანუ, იმის თქმა მინდოდა რომ საღამომდე უნდა ვიცადო სანამ ამას წავიკითხავ, არადა ვკვდები ინტერესით…… :ჭორიკანა:

      • Mr. Nomad says:

        მეც ეგეთ დღეში ვარ ჭიამაია :დ მარტო საიდბარზე ისეთი სურათები დევს, რომ ვიმალები ამ ბლოგის კითხვისას :დ 1000 თვალი მიყურებს :დ თან სახლში ნეტი არ მაქვს, ანუ სამსახურში უნდა წავიკითხო ყველაფერი :ს

        • ადო says:

          ლოოლ, ასე თუ გინდათ წაკითხვა დროებით მოვაშთობ საიდბარის სურათებს, ამ პოსტში დადებულსაც :დ (პასუხს ველი :დ)

        • Mr. Nomad says:

          არა არა იყოს🙂 მე უკვე წავიკითხე😛 თან უკვე მკიდია ამათი თვალების გადმოცვენა.

        • Chiamaria says:

          ჰო მეც წავიკითხე უკვე, დრო ვიხელთე როცა მარტო დავრჩი და.. : )
          ძალიან კარგად წერია, ვიცოდი რომ იმედი არ გამიცრუვდებოდა

  9. sofo110ani says:

    verc ert postze ver gavite simartle iyo tu ara, nu titqmis vercertze😛

  10. NinucaElectro says:

    :d:d:d

  11. Ibi says:

    რა დამაინტრიგებელი პოსტია ::დ

  12. anna says:

    ამიდგა :დ

  13. ;; ) says:

    Ahem, Netaa vin aris😕 xD

  14. Agasfer says:

    ადო, რა ძალიან, ძალიან კარგი ბიჭი ხარ : )
    (ბოლო პოსტების გადაკითხვის შემდგომი მიქს კომენტარი)

  15. Mygreensun says:

    დავეჭვდი მართლა ჩემზე ხო არაა პოსტი – მეთქი )))
    საინტერესო იყო, ჩამითრია :დ

  16. Pingback: ჩემი და მკითხველის სთორი |

  17. Snake says:

    გაგისკდა თავი! სამსახურში ვარ და ვერ ვკითხულობ, ეს რა ფოტოები გიდევს?!:/

  18. Pingback: ჩემი და მკითხველის სთორი |

  19. nini says:

    ….martla magaria gagiareb

  20. nini imnadze says:

    iseti shegrdzneba mqonda titqos martla chemze iyo es yvelaperi. aq su su shemtxvevit movxvdi da ……..

  21. nini imnadze says:

    exla gaval da vici damaviwydeba ra misamartze shemovide…kiarada ukve damaviwyda rogor movxvdi aq da guli mwydeba titqos ro mets vegar wavikitxav shens chanaxatebs tu rac qvia… dzalian magaria dzalian dzalian da dzalian.

  22. Pingback: 2 წლის ბლოგი და ანგარიში მკითხველს |

  23. baso says:

    fsiqologiur-seqsualuri statia cavikitxe))))) asetebs vezeb xolme, ogond unichod dacerilebs vacydebi ufro xshirad:D:D:D cavedi axla mec shekvetili sizmari unda vnaxo shenze, tu kidev mogageni xo kai, tu arada guli damcydeba shens morig intrignul statias rom vegar cavikitxav:))) carmatebebs gisurveb gejooo:)))))

  24. tak says:

    mainteresebs viszea saubari😀

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

