ბლოგერების საახალწლო სიმღერის შესახებ [ჩემი და სხვების ყროყინი]


ბავშვობაში ძალიან კარგად ვმღეროდი, ბაღში, სკოლაში ყველგან მე მამღერებდნენ. გარდატეხის ასაკის შემდეგ ხმა შემეცვალა. ახლა ვირი ჩემზე უკეთესად ყროყინებს. სხვათა შორის, სანამ ბლოგერების სიმღერის ჩაწერის დრო არ დადგა მანამდე ვერ ვხვდებოდი, სიმღერის ნიჭი რომ აღარ მქონია. არასდროს ჩამიწერია ნამღერი, სიმღერის დროს კი რატომღაც მშვენივრად მესმოდა ჩემი ხმა. მოკლედ!
ბლოგერებს ასეთი ნამღერი უნდა ჩაგვეწერა ვიდეო კადრებითურთ

ვიმღერე როგორც შევძელი. P.S შეგიძლიათ უკან წაიღოთ ყველა ის პოზიტიური პიემი, რომელიც “ყველაზე კარგი ხარ ვიდეოშის” მაუწყებდა :დ
იმღერეს როგორც შეეძლოთ (თემუჩინის დამონტაჟებული ვიდეო)

საბოლოოდ გამოვიდა ასეთი

About ადო

მოგესალმები, მე ადო ვარ! რატომ ადო (იგივე Ado Doodlez) და არა ლადო, ჩადო, ღადო ან გადო? ბავშვობაში ჩემი სახელის სწორად წარმოთქმა არ შემეძლო ამიტომ ჩლიფინით და მიკიბვ-მოკიბვით ვამბობდი ადოლის, როცა გავიზარდე შემრჩა და ყველა მეძახის ადოს.
Gallery | This entry was posted in About Me and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to ბლოგერების საახალწლო სიმღერის შესახებ [ჩემი და სხვების ყროყინი]

  1. siyvarulovna says:

    ვუსმენ შენს “ნამღერს” მოდის ჩემი და მეუბნება რომ დაყრუვდა :შ

  2. orange says:

    ჩაგყლაპავ რაააა❤❤❤

  3. islandglocke says:

    me ki dzn momwons sheni namgeri tu ra vici rac aris…ragac sayvarlad shemodixar kadrshi tan rom trialeb :)))

  4. Ibi says:

    ვაიმე აი ის პირველი ვიდეო იყო უმაგრესი :დდდ ბევრი ვიცინე :დ❤
    საბოლოოდ კარგი გამოგივიდათ❤ მეც მინდოდა ((

    • ადო says:

      მეც დავცინი საკუთარ თავს, როცა ცუდ ხასიათზე ვარ მაგ ჩანაწერებს ვუყურებ :))

  5. orange says:

    მე საბოლოო ვარიანტში ყველაზე მეტად შენი ვიდეო მომწონს, ორიგინალურია და თან ხარისხიანი :დ

  6. Mari says:

    ვაიმე, ადოოო :))) რა შუაშია ხმის შეცვლა, ყური სპილოს დაბიჯებული გაქვს 😀😀😀

დატოვე კვალი! ♥ გამოთქვი შენი მოსაზრება კომენტარის სახით

